اخبار

کارگاه‌ مجازی مقدماتی مرور نظام‌مند و متاآنالیز

کارگاه‌ مجازی مقدماتی مرور نظام‌مند و متاآنالیز

هدف کارگاه: هدف از برگزاری این کارگاه که مرکز مطالعات مرور نظام‌مند با همکاری مرکز کاکرین ایران آن را برنامه‌ریزی و اجرا می‌نماید، آشنایی علاقه‌مندان با اجزای مختلف مطالعات مرور نظام‌مند و متاآنالیز و چگونگی انجام این نوع از مطالعات در سطح مقدماتی است. محتوای کارگاه از طریق Sky room و به صورت آنلاین ارایه خواهد شد. امکان پرسش و پاسخ پس از ارائه هر مدرس فراهم خواهد بود.

اساتید مدرس: جناب آقای دکتر علی اکبر حق‌دوست، جناب آقای دکتر فرید نجفی، جناب آقای دکتر پیام کبیری، جناب آقای دکتر علی کبیر و سرکار خانم دکتر بیتا مسگرپور

برنامه کارگاه: مطالب ارایه شده در این کارگاه‌ها محتوای استاندارد آموزشی تنظیم شده جهت آموزش انجام مطالعات مرور نظام‌مند و متاآنالیز از طراحی سوال تا اجرای مطالعه و تفسیر نتایج و  تهیه گزارش نهایی جهت انتشار مقاله است. برنامه عمومی کارگاه که برای سه روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تدارک دیده شده را در اینجا ببینید.    
     
زمان*: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹

مهلت ثبت‌نام: سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹

مخاطبان: محققان، دانشجویان و متخصصان رشته‌‌های علوم پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و بهداشتی

پیش‌نیاز: آشنایی با مفاهیم اولیه اپیدمیولوژی و آمار زیستی

ظرفیت: ۱۵۰ نفر

هزینه شرکت در کارگاه: ۳۰۰ هزار تومان

آدرس اینترنتی ثبت‌نام
https://workshop.research.ac.ir

آدرس شرکت در کارگاه
https://www.skyroom.online/ch/kumsresearch/syrman

*شرایط ثبت‌نام: *
متقاضیان می‌بایست فرم ثبت‌نام آن‌لاین را به طور کامل و دقیق ( نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی و شماره تماس) تکمیل نموده و وجه ثبت‌نام را پرداخت نمایند.
ثبت‌نام قابل واگذاری به فرد دیگر نیست. با توجه به محدودیت افراد شرکت کننده در کارگاه، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.

لطفا با همان نام و نام خانوادگی که در فرم ثبت نام واردکردید وارد skyroom شوید. پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به skyroom برای شما ایمیل خواهد شد.

گواهی شرکت: شرکت‌کنندگانی که سه روز کامل در کارگاه شرکت داشته باشند، گواهی شرکت در کارگاه با امضای معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، رئیس مرکز کاکرین ایران و رئیس مرکز مطالعات مرور نظام‌مند و متا‌آنالیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دریافت خواهند کرد.
--------------------
چنانچه مطالب مربوط به این کارگاه را به دقت مطالعه نموده‌اید ولی سؤالی دارید که پاسخ آن در این مطالب نیامده است با ارسال پست الکترونیک به آدرس syrman.kums.ac.ir آن را مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید